Subject: Järva valla kohaliku omavalitsuse eriplaneeringu asukoha eelvaliku vallavolikogu otsuse eelnõu, sh keskkonnamõju strateegilise hindamise esimese etapi aruande esitamine arvamuse avaldamiseks
From: "Ilme Kukk" <[email-masked]>
Date: Fri, 1 Nov 2024 10:01:27 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Teile on saadetud Järva Vallavalitsuse dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu
dokument Järva valla kohaliku omavalitsuse eriplaneeringu asukoha
eelvaliku vallavolikogu otsuse eelnõu, sh keskkonnamõju strateegilise
hindamise esimese etapi aruande esitamine arvamuse avaldamiseks, mis on
registreeritud 28.10.2024, numbriga 7-1/2024/22-1.

Palun kasutage käesolevale kirjale vastamiseks Järva Vallavalitsuse
e-posti aadressi:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Järva Vallavalitsus
Pikk 56, Järva-Jaani, Järva vald, JÄRVAMAA 73301
Tel +372 5341 3625
e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.yourcompany.com/>

Ilme Kukk

tehniline spetsialist

Järva Vallavalitsus

[email-masked] | +372 5343 6326

 <http://jarvavald.kovtp.ee/> http://jarvavald.kovtp.ee/ |
<http://www.facebook.com/jarvavald> www.facebook.com/jarvavald